Şarj Ünitesi Dökümanları
Normal tip (ödeme sistemsiz) AC şarj ünitesi; tek fazlı(1P) 16A (3,7kW) seviyesinden üç fazlı(3P) 63A(44kW) seviyesine kadar şarj akımlarına sahip olup, aracın kapasitesine göre değişim gösteren sürelerde şarj edebilmektedir. Ünite, temel gereksinimler olarak tüm araçlara uyumlu standart özellik ve korumaları içermektedir.
Akıllı tip (ödeme sistemli) AC şarj ünitesi; tek fazlı(1P) 16A (3,7kW) seviyesinden üç fazlı(3P) 63A(44kW) seviyesine kadar şarj akımlarına sahip olup, aracın kapasitesine göre değişim gösteren sürelerde şarj edebilmektedir. Ünite, temel gereksinimler olarak tüm araçlara uyumlu standart özellik ve korumaları içermektedir.
Ünite, kWh enerji ölçer, RFID kart okuyucu, 7" dokunmatik ekran, haberleşme, dahili yazılım gibi fonksiyonlar içermektedir. Dokunmatik ekran, dahili yazılım ile kullanıcıyı yönlendiren görsel animasyonlar içermektedir.
Üniteler;
EC 62196 standartlarında 1 adet Mod-3 Tip-2 şarj prizine sahiptir. Opsiyonel olarak aynı anda 4 aracın şarj edebilmesi için 4 taneye kadar priz konulabilmektedir. Priz olarak Mod-1/2 CEE veya “Schuko” priz de kullanılabilmektedir.
Opsiyonel olarak prizin bulunduğu bölme, manyetik kilit mekanizmasına sahip kayar kapak ile gizlenebilmektedir.
Şarj ara kablosundaki fiş, ünite üzerindeki prize takılarak şarj işlemi gerçekleştirilmektedir. Şarj fişi, içerisinde araç ile ünite arasındaki iletişimin kurulması için özel bir yapıya sahiptir. Bu iletişim, şarj fişinin doğru takılıp takılmadığı ve kablonun şarj akımı kapasitesi bilgilerini içerir.
DC (Hızlı) şarj ünitesi; 20kW seviyesinden 450kW ve daha fazlası güç seviyesine kadar şarj gücüne sahip olup, aracın kapasitesine göre değişim gösteren sürelerde şarj edebilmektedir.
Ünite, CCS / Chademo standartlarında 1 adet Fiş ve Mod-3, Tip-2 şarj prizine sahip olabilmektedir. Opsiyonel olarak aynı anda aracın AC yada DC şarj edebilmesi için fiş/priz içermektedir.
Opsiyonel olarak prizin bulunduğu bölme, manyetik kilit mekanizmasına sahip kayar kapak ile gizlenebilmektedir.
Şarj ara kablosundaki fiş, ünite üzerindeki prize takılarak şarj işlemi gerçekleştirilmektedir. Şarj fişi, içerisinde araç ile ünite arasındaki iletişimin kurulması için özel bir yapıya sahiptir. Bu iletişim, şarj fişinin doğru takılıp takılmadığı ve aracın şarj akımı bilgilerini içerir.
Ünitede gerçekleştirilen tüm elektrik ve elektro-mekanik fonksiyonlar MENTOR Elektro bünyesinde geliştirilmiş bir elektronik kontrol sistemi ile kontrol edilmektedir.
Üniteler duvar tip veya dikili tip modellere sahiptir. Dış ortamlarda kullanıma uygun olup IP55 standartlarında çelik gövdeye sahiptir.
2 yıl garantilidir ve ürün sorumluluk sigortasına sahiptir.
EK DOSYA
- - 1-M-Charge Elektrikli Araç Şarj Sistemleri Datasheet-Kişisel - Ev Tipi - Ödeme Sistemsiz
- - 2-M-Charge Elektrikli Araç Şarj Sistemleri Datasheet-Akıllı Tip – Ödeme Sistemli
- - 3-M-Charge Elektrikli Araç Şarj Sistemleri Datasheet-DC Tip Ödeme Sistemli
- - 4-M-Charge Elektrikli Araç Şarj Sistemleri Teknik Şartname-Kişisel - Ev Tipi - Ödeme Sistemsiz
- - 5-M-Charge Elektrikli Araç Şarj Sistemleri Teknik Şartname-Akıllı Tip – Ödeme Sistemli
- - 6-M-Charge Elektrikli Araç Şarj Sistemleri AC İstasyon Kurulum-Kullanma Kılavuzu
- - 7-M-Charge Elektrikli Araç Şarj Sistemleri DC İstasyon Kurulum_Kullanma Kılavuzu
- - 8-M-Charge Elektrikli Araç Şarj Sistemleri DC İstasyon Servis_Bakım Kılavuzu
- - 9-M-Charge Elektrikli Araç Şarj Sistemleri Tip Test Raporu